Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas ir grąžinimas

SIUNTŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE

Lietuvoje pristatome siuntas į pasirinktą Omniva ar DPD paštomatą.

 

Siuntimo kainos:

Omniva paštomatai Lietuvoje: 2,89

DPD paštomatai Lieuvoje: 2,99

 

Siuntos Lietuvoje išsiunčiamos ir pristatomos per 1-5 darbo dienas. 90 proc. atvejų, esant įprastoms sąlygoms, jos pristatomos per 1-2 d.d. Į paštomatus kurjerių tarnybos pristato ir šeštadieniais. Esant nepalankioms aplinkybėms siuntos gali vėluoti.

Mes bendradarbiaujame su paštomatų tiekėjais, turime su jais sutartis, bet nuo to momento, kai atiduodame siuntas jiems, nebegalime reguliuoti siuntos kelio ir gauname tą pačią informaciją, kaip ir klientas, užsisakęs produktus. Mes galime tik padėti per savo kurjerių vadybininką pakoreguodami užsakymo informaciją - pvz., jeigu klientas užsakymo metu nurodė blogą paštomato adresą.Todėl užtrukus siuntai ar atsitikus kažkokiai kitai aplinkybei, dėl kurios negavote savo siuntos, jūs galite rašyti mums užklausą, kad padėtume atrasti siuntą, ir mes visada padėsime.

Mes esame sąžiningas pardavėjas ir iš savo pusės visada padarome viską, kad klientas būtų laimingas ir patenkintas aptarnavimo kokybe. Retkarčiais pasitaiko klaidų, tad labai prašome jūsų supratimo, jas mes būtinai ištaisysime ir kompensuosime patirtą nuostolį. Tačiau jei viską iš savo pusės padarome teisingai, o klientas kalba su mumis necenzūrine, nepagarbia kalba, pasiliekame teisę užblokuoti negarbingai ir negražiai besielgiančių klientų profilius ir neparduoti savo prekių nepaaiškinant priežasties.

Pagal LR įstatymus kosmetika nėra grąžinama prekė. Jei įtariate, kad produktas gali netikti jūsų odai, visada rekomenduojame prieš perkant pakuotę išbandyti mėginuką.

Jei kyla klausimų ar nerandate siuntų kainų, rašykite užklausą el. paštu info@skin5.lt.

Ar galiu GRĄŽINTI įsigytą www.skin5.lt kosmetikos priemonę?

Išsamios grąžinimo taisyklės, atvejai aprašyti mūsų „Prekių pirkimo-pardavimo taisyklės“.

Nuoroda čia.

Pagal LR įstatymus kosmetikos gaminiai nėra grąžinamos prekės. Visgi, jei siuntimo metu suskilo pakuotė ar jus pasiekė brokuota prekė – priemonę pakeisime. Tokiu atveju siuntinio nuotrauką ir papildomą detalią informaciją atsiųskite info@skin5.lt